Kunstfaglig seminar 2017

Ønsker du å melde deg på allerede nå, trykk her, eller pr. e-post                 post@akfo.no (husk: oppgi navn, adresse, e-post og mobil)

AKFOs kunstfaglig seminar 2015 - Variasjon i kunsten

Torsdag 15. oktober, kl.16:30-20:30, gikk AKFOs årlige kunstfaglig seminar av stabelen i samarbeid med Oppegård kunstforening. Med fullsatt galleri og god steming ble seminaret åpnet ved nestleder i AKFO.

Som tidligere år var oppmerksomheten rettet mot kunsten i Oslo og Akershus. To kunstnere som det ble stifte nærmere bekjentskap med var Kristina Bræin og Jan Baker. Kunst kan være så mangt, disse to representerte ytterpunkter. I tillegg var Frank Høifødt invitert til å holde et foredrag om Kan bilder tale? Også underholdningen var spesiell, den var rett og slett magisk.

Takk til Oppegård kunstforeningen som satte sitt galleri til disposisjon, og tusen takk til arbeidsgjengen som stod på før, under og etter seminaret.

AKFOs tidligere seminarer:

Seminar 2015 (Kunstfaglig seminar 2015 brosjyre)

Seminar 2014 (Kunstfaglig seminar 2014 brosjyre)

Seminar 2013 (Kunstfaglig seminar 2013 brosjyre)

Seminar 2011 (Kunstfaglig seminar 2011 brosjyre)

Seminar 2010 (Kunstfaglig seminar 2010 brosjyre)

Seminar 2009 (Kunstfaglig seminar 2009 brosjyre)

Seminar 2008 (Kunstfaglig seminar 2008 brosjyre)

Seminar 2007 (Kunstfaglig seminar 2006 brosjyre)

Seminar 2006 (Kunstfaglig seminar 2006 brosjyre)

Seminar 2005 (Kunstfaglig seminar 2005 brosjyre)

Levert av WebSite AS